in

כך תחוללו מהפך בגופכן ב-4 שבועות בלבד בעזרת חמשת התרגילים הללו

ברוב המקרים, לא קל שיהיה לכן גוף חזק וחטוב, זה מצריך מוטיבציה, כוח רצון, ונחישות כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

אך ההתחלה היא החלק הקשה ביותר. עליכן לאכול מזון בריא ולהתמקד במטרה מכיוון שברגע שתראו את התוצאות הראשוניות, אתן לא תפסיקו.

כשזה מגיע לאימון כושר, יש לבחור בקפידה את האימון הנכון והיעיל ביותר.

5 התרגילים האלה ישנו לכן את הגוף תוך חודש אחד! 

1. שכיבות סמיכה

זה תרגיל לכל הגוף אשר מחזק את החזה, שרירים הבטן, גב, כתפיים, זרועות וליבה.

התחילו עם כפות ידיים על הרצפה מתחת לכתפיים, עם גוף ישר, ולאט לאט הרימו את הגוף כלפי מעלה כשהגב נשאר ישר.

2. פלאנק

התרגיל הזה ישפר את היציבה, ימנע כאבי גב ויחזק את הליבה.

התחילו בתנוחה של שכיבת סמיכה, עם מרפקים מכופפים בזווית של 90 מעלות, מתחת לכתפיים השעינו את משקל הגוף על הזרועות. הגוף צריך להישאר ישר, החזיקו את התנוחה 30 שניות.

3. סקוואט

התרגיל הזה יחזק את המפרקים, ישפר את שיווי המשקל והיציבות של הגוף, ויחטב את הגוף.

עם פנים מסתכלות קדימה, חזה מורם, וכפות רגליים מקבילות לכתפיים, כופפו את הברכיים ודחפו את הישבן לאחור. הורידו את הגוף עד שהירכיים מקבילות לקרקע. אז לחצו את המשקל לעקבים, ודחפו מהעקבים למעלה כדי להרים את הגוף.

4. גשר הברזל

התרגיל הזה מחזק את המותניים, ליבה ושרירי העכוז.

שכבו על הרצפה, כופפו ברכיים והחזיקו את כפות הרגליים ישרות על הרצפה, כשהידיים מונחות בצד הגוף. אז הרימו את המותניים לאט לאט עד שהן בקו ישר עם הכתפיים. החזיקו את התנוחה כמה שניות ואז חזרו לתנוחה המקורית.

5. תרגיל הציפור-כלב

התרגיל הזה מחזק את הגב התחתון והליבה.

התחילו בעמידת ארבע, מתחו את רגל שמאל אחורה והרימו את ימין קדימה. החזיקו בתנוחה כמה שניות, ואז חזרו על הפעולה עם היד ורגל האחרות.

גוף בריא וחטוב מצריך עבודה רבה, אבל אחרי 4 שבועות, אתן תחוו שיפור גדול מאוד וזה יגרום לכן לרצות להמשיך עוד ועוד.

התחילו כמה שיותר מהר ועבדו למטרות שלכן!

אבא שר את ההמנון לתינוק שלו – תוך מספר שניות התינוק גונב את ההצגה עם ליווי שהפך ויראלי

מרק בצל צרפתי ובריא – טעם בלתי נשכח שיגרום לאורחים שלכם לצרוח לעוד